<\/span><\/span><\/span><\/span><\/div><\/div>[vc_column_text]Staramy si\u0119 zapewnia\u0107 wysok\u0105 jako\u015b\u0107 us\u0142ug naszym Klientom, zdajemy sobie jednak spraw\u0119 z faktu, i\u017c nie zawsze b\u0119dziemy w stanie sprosta\u0107 Pa\u0144stwa oczekiwaniom. Je\u015bli chc\u0105 Pa\u0144stwo z\u0142o\u017cy\u0107 za\u017calenie lub reklamacj\u0119 na kt\u00f3rykolwiek z aspekt\u00f3w naszych us\u0142ug, prosimy o\u00a0wype\u0142nienie poni\u017cszego pisma oraz przes\u0142anie na adres naszego biura.[\/vc_column_text][vc_column_text]\n
Procedura Skargi<\/strong><\/span><\/h3>\n
1. CEL.<\/strong><\/span> \nCelem niniejszej procedury jest okre\u015blenie sposobu post\u0119powania w przypadku skarg.<\/p>\n
2. ZAKRES.<\/span><\/strong> \nProcedura zakresem obejmuje wszystkie dzia\u0142ania dotycz\u0105ce skarg skierowanych od marynarzy do ASTRAL LIMITED.<\/p>\n
3. ODPOWIEDZIALNO\u015a\u0106 I UPRAWNIENIA.<\/strong><\/span> \nW\u0142a\u015bciciel odpowiada za:<\/span> \n– nadz\u00f3r nad post\u0119powaniem w przypadku skarg, \n– rozpatrzenie zg\u0142oszenia, \n– wydanie decyzji o rozpatrzeniu skargi. \nPracownik biurowy:<\/span> \n– przejmowanie skarg, \n– archiwizacj\u0119 dokument\u00f3w dotycz\u0105cych skarg. \nSpecjalista ds. rekrutacji:<\/span> \n– kontakt z Klientem, \n– rozpatrzenie skargi.<\/p>\n